Επιτέλους ΚΑΛΑ ΝΕΑ εν Χριστώ αδελφέ μου...

Σου έχω ευχάριστα νέα εν Χριστώ αδελφέ μου:

Περίπου 20 εκατομμύρια παιδιά πεθαίνουν στον κόσμο ετησίως πριν μπουν στην εφηβεία.

Παραθέτω μερικά παραδείγματα και θα καταλάβεις τι εννοώ πιο κάτω:

Το παιδί που πέθανε από νεογνικό τέτανο είναι ΚΑΛΟ ΝΕΟ.
Το παιδί που πέθανε από συνεχείς μολύνσεις λόγω ακατάλληλων συνθηκών γέννησης, είναι ΚΑΛΟ ΝΕΟ.
Το παιδί που πέθανε από ιλαρά ή ελονοσία, είναι ΚΑΛΟ ΝΕΟ.
Το παιδί που πέθανε από AIDS είναι ΚΑΛΟ ΝΕΟ.
Το παιδί που πέθανε από παιδικό καρκίνο είναι ΚΑΛΟ ΝΕΟ.
Το παιδί που πολτοποιήθηκε σε τροχαίο δυστύχημα είναι ΚΑΛΟ ΝΕΟ. 
Το παιδί που πέθανε στη φάμπρικα της Nike/Adidas ή στη φυτεία με τα κακαόδεντρα, είναι ΚΑΛΟ ΝΕΟ. 
Το παιδί που πέθανε από σεξουαλική κακοποίηση είναι ΚΑΛΟ ΝΕΟ.
Το παιδί που σκοτώθηκε στον πόλεμο των μεγάλων είναι ΚΑΛΟ ΝΕΟ.
Τα 15 εκατομμύρια παιδιά στον κόσμο που είναι μολυσμένα με τον ιό του AIDS είναι ΚΑΛΟΥΤΣΙΚΟ ΝΕΟ, καθώς δεν έχουν πεθάνει ακόμα. Ομοίως και για εκείνα τα καραφλά που υποβάλλονται σε χημειοθεραπείες, ακτινοβολίες κλπ.

Όταν πεθαίνει λοιπόν ένα παιδί να ΓΕΛΑΣ εν Χριστώ αδελφέ μου. Να ευφραίνεται η ψυχή σου με εικόνες όπως αυτή
 ή αυτή
Γιατί ποιος ξέρει εν Χριστώ αδελφέ μου, σε τι ΚΑΘΑΡΜΑ θα εξελισσόταν αυτό το παιδί...Βιαστής; Σωματέμπορας; Βαρώνος της κοκαΐνης; Ή μήπως ακόμα χειρότερα (συγχίζομαι και μόνο που το σκέφτομαι) κ-ο-μ-μ-ο-υ-ν-ι-σ-τ-ή-ς;

Όμως ο πανάγαθος Θεός φροντίζει και καθαρίζει έγκαιρα τον πλανήτη από αυτά τα μιάσματα.

Πρέπει λοιπόν να είμαστε ευγνώμονες για το έργο Του. Γι αυτό και γω έχω σκοπό μια μέρα να ντυθώ επίσημα όπως στην κυριακάτικη λειτουργία, φορώντας τον καλό μου σταυρό (όχι τον αγκυλωτό, τον άλλον, τον χρυσό) και να πάω στο "Μεταξά", στην πτέρυγα με τα ετοιμοθάνατα καραφλά. Να τα παρηγορήσω αδερφέ μου. Να τους πω "μη στενοχωριέστε, είναι θέλημα Θεού που πεθαίνετε, καθώς υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να εξελιχθείτε σε αποβράσματα της κοινωνίας". Θα τους τονίσω μάλιστα, ότι τους καλούς ανθρώπους ο Θεός τους έχει υγιείς και δυνατούς μέχρι τα εκατό τους. Και θα τους αναφέρω το παράδειγμα του Μητσοτάκη. 

Ίσως βέβαια αντιμετωπίσω την οργή των γονέων, αλλά θα δείξω κατανόηση γιατί δεν γνωρίζουν ποια είναι η αλήθεια. Με πίστη, ταπεινότητα και σεβασμό, θα τους μοιράσω τις διδαχές του γέροντα Παϊσίου που εκτύπωσα από αυτό το άξιο ιστολόγιο.

Και σε σένα εν Χριστώ αδελφέ μου που βιάστηκες να με κρίνεις, παραθέτω αυτούσιο ένα μικρό απόσπασμα:
"Βλέπεις, πεθαίνει ένα παιδάκι, το παίρνει αγγελούδι ο Χριστός, και κλαίνε και οδύρονται οι γονείς, ενώ έπρεπε να χαίρωνται, γιατί που ξέρουν τι θα γινόταν, αν μεγάλωνε;"
Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks