"Η ΠΙΣΙΝΑ ΗΤΑΝ ΓΑΜΑΤΗ" (Στα τσακίδια κωλοέλληνα Σαββόπουλε)

Η πισίνα είναι γεμάτη, με τον κόσμο που 'χει κάτι από 'success'
εις τας Σπέτσας και τους Πόρους, με μαφιόζους δικηγόρους, εφοπλιστές
και γω ρούφαγα τα πέη αυτού του κόσμου κι είδα το φως μου,
ολοζώντανη κουράδα σε γιορτή
σε γιορτή που δεν ξανάδα στη ζωή μου τη σκυφτή.

Η πιατέλα ήτανε άδεια και απ' το σούσι τα σημάδια έχουν χαθεί
με τραγούδια ξεσκισμένα, είμαι όλος απωθημένα -έχω ρευτεί
στο open bar πάλι σε ψάχνω, στους σερβιτόρους και τους χώρους,
και ζητώ με το κοκτέιλ και γλυκό,
να ξορκίσω όλες τις μνήμες που με θέλουν αριστερό.

Η πισίνα ήταν γαμάτη κι απ’ το πρόσωπο το μάτι θα μου βγει

απ' τον αγώνα του συντρόφου, στον αγκώνα του κτηνοτρόφου-βουλευτή
στη Μαρί και τη Λυδία, τη γλυκιά Άννα Μαρία,
στην Καλομοίρα και την Άσπα πιο μετά
τον Κοκό μας θα τιμάμε -κι όλα είναι συνειδητά.

Ευτυχώς που τα τραγούδια δεν ακολουθούν την πορεία του δημιουργού τους...Μετά την τελευταία ξεφτίλα του Σαββόπουλου με τον έκπτωτο και τους εφοπλιστές, πρέπει να επέμβει εισαγγελέας και να ακυρώσει μια για πάντα τα πνευματικά δικαιώματα των τραγουδιών του.
Στα τσακίδια λοιπόν ΚΩΛΟΕΛΛΗΝΑ Σαββόπουλε...

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks